tisdag, augusti 12, 2008

Malmö!


Här har jag hittat en liten statistroll av mig i en serie av Sara Elgeholm. Sara Elgeholm är en av världens finaste människor, och jag skulle vara stolt att föda hennes barn. Fast denhär serien var från tiden när jag och Hanna kom på att vi borde skaffa barn, så det blir lite förvirrat.
Serien är ifrån den senaste årsboken från Serieskolan i Malmö, där jag och Sara gick förrförra året, och både serieskolan i Malmö, och Sara Elgeholm är två upplevelser som jag gärna skulle rekommendera till de flesta. Eller vänta, Malmö, Sara och Kaffe och Chokladkaka från Serieskolans Cafeteria. Man får inte glömma choklad.
Hur som helst, om någon mer vill föda mitt barn, eller ge mig en chokladkaka, så är det här en bra chans att säga till.

1 kommentar:

Hanna P sa...

Du och jag skulle kunna dela vårdnaden av det här barnet, han är som en brun Michelin, jag älskar honom!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article3202246.ab