torsdag, december 31, 2009

Trollåret 2010


några timma kvar av 2010, och då kan man väl passa på att uppdatera. Jag är i Malmö för stunden, och har tagit en mikrosemester från uppsala ett litet tag, då jag börjar få en massa jobb som behöver avslutas snarast. Jag hoppas att 2010 kommer att stråla och skimra, och jag kan redan nu hinta om att det blir tokigt mycket fler serieutställningar från mig, den tidigaste på nästa klubb Selma i uppsala. I April släpper top shelf engelska trollkungen, och peppen börjar bli enorm. Självklart blir det också mer serier och mitt och emies nästa filmprojekt, för att inte tala om året jag hoppas börja rita på uppföljaren till trollkungen. Puss puss på er, och må tusen små stjärnor tindra.

3 kommentarer:

Sara Hansson sa...

JAG VISSTE INTE ATT TROLLKUNGEN SKULLE RESA UTOMLANDS!!!!!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kolb sa...

MEN DURÅ PÅ RADIO OCH GREJER!!!! LÄTT ATT VI BÅDA IMPLODERAR AV FLYT!

Hanna P sa...

Nu ÄR det ju nytt år, ny post!