torsdag, december 10, 2009

Svidish invejsion

Att jag skall ges ut på Top Shelf nästa år, som en del av deras "Swedish Invasion" alltså toklansering av skandinaviska indieserier har knappast vaarit en välhållen hemlighet. Ärligt talat tror aldrig att det var en hemlighet till att börja med, det har bara varit så att det är inte så mycket att säga förutom hur jävlajävla roligt det kommer att bli. De har satt upp en liten reklamsida för böckerna på hemsidan. Jag är fortfarande inte riktigt i stadiet där jag faktiskt satt vårens kommande helcrazyhändelser i perspektiv än. Under våren har jag mest jobbat med mitt andra jobb, samtidigt som jag planerat nya grejer, och smådullat lite med kortare serier (vilket som varit sjukt skönt. I den jag håller på med får jag rita hus! hus! Yayyy!) Och har inte riktigt haft tid att tänka på släppet som den bjässiga månadslånga usa-turné som det faktiskt kommer att bli. Som vanligt kommer det nog att sluta som vanligt, det vill säga att jag slutar stressa upp mig över det sekunden jag kliver på planet, men innan det så är det mest....främmande, läskigt och så jävla jävla ballt.

Inga kommentarer: