tisdag, december 23, 2008

Worky worky no talky talky


Todo-listan är för Slutet av månaden/januari, men ungefär så har mitt liv sett ut den senaste månaden. Just nu sitter jag och gör färdigt en serie till Henrik Bromanders nya bok "Allt jag rör vid Försvinner", med en 20-sidig biff jag velat över/inte haft tid att göra, förrän nu i grevens tid. Det kan kännas lite övermodigt att sätta sig och göra 20 sidor som inte har med min egen bok att göra, men skam den som lägger ner grejer. (Allvarligt, det är någonting jag borde ta itu med, för det kommer en stund i mitt liv då jag måste säga nej, men nu är inte den tiden)
Jag återkommer lite senare med en lite bättre presentation av serien (Bromander har redan lagt en sida av serien på sin blogg tillsammans med alla de andra cremé bruléerna av seriesverige som deltar, och självklart känner jag mig extra pressad, då exakt alla bidrag ser helt underbara ut, och jag jobbar utanför mitt älskade 2-rutorsformat, och använder dialog, så det är klart att man känner sig lite naken och utanför sitt element (experimentera med formen är sällan sånt jag gör. Jag är sjukt konservativ när det gäller sid och rutlayout)

Oh well. Kommer tillbaka när den börjar blir klar (strax efter jul skulle jag tro)
Då får ni se själva.
Kolb out

Inga kommentarer: