onsdag, december 31, 2008

Slut på år.



Jag tänkte bara glida in lite snabbt, och önska alla läsare ett gott nytt år. 2008 har varit helt otroligt stökigt, med mycket som hänt till höger och vänster. I korthet kan man säga att jag ställt ut en massa i en hink olika länder (Japan, Italien, Portugal, Finland, och Good ole Uppsala) Dykt upp lite överallt i mediasvampen. Om man skall summera vilka mina kortsiktiga mål är för 2009 skulle man säga:


Januari: Fortsätta arbeta med boken (i nuläget 15 sidor kvar)
Resa till mexiko i mitten av månaden, och ha underbart inspirerande resa i solens och axolotlens förlovade land.

Februari: Jobba med bok. Komma tillbaka från Mexiko, för att snabbt åka till Riga, för att montera en utställning för Kush. Komma tillbaka den åttonde.

Mars: Göra klart sista bitarna av boken.

April: Release för min bok! Jaaa! Samtidigt släpps även böcker av Henrik Bromander (där jag medverkar) Jeffrey Brown, och Niklas Asker.

Maj-Resten av mitt liv: Crazy Summer fun!

Förresten, ni i Malmöområdet kan gotta er lite i dagens sydsvenska, där jag förutspås vara en av 2009's kommande genombrott! Jaaa!

Hotness Hotness Hotness Hotness!





1 kommentar:

NataliaBatista sa...

Gu va kul med Sydsvenskan!
Ja, det kommer nog bli ett Kolbeinn-år tror jag, så kämpa på! Jag vet att du har haft mycket nu, men det är värt besväret ska du se!
*kastar energi på Kolb*