måndag, april 28, 2008

Serier! Radio! Brudar!

Det är en utmärglad Kolbeinn som skriver dethär. Jag har precis kommit hem ifrån SPX-08, alltså Small Press Expo. SPX är vårens stora seriebakelse, med mycket släppfester och gäster och allmänt serierelaterat hålligång i alla dessa former. Av ren lathet har jag inte gjort ett reportage, eller gjort något mingelreportage eller något sånt som man egentligen gör på en serieblogg. Om ni vill ha sånt, så borde det nog dyka upp på någon av bloggarna på min länklista snart, och de gör det nog förmodligen bättre än mig. (plus att jag har tappat bort den lilla sladden där man kan föra över bilder från min korniga mobilkamera till laptopen, så ni blir tyvärr även snuvade på bilden av den gulliga igelkotten som hängde i min rabatt i eftermiddags)
Jag kan bara nöja mig med att säga att jag har haft det helt otroligt skojigt och kramigt, och glädjetårigt och allt som det hör till.

För er som fortfarande inte har fått nog av min näsröst förresten, så kan ni ju alltid lystna på P3 Populär i morgon (tisdag) vid elvatiden, för då pratar jag om sånt där som jag brukar hålla på med. Som serier och ewoker och sånt. Här vare lite info! Häpp!

ps: jag vet inte hur jag skall illustrera det här så jag har egentligen ingen bild, men eftersom det alltid är kul att vara med i radio, så firar jag med lite slumpmässiga bilder av allt som är fest! jaa!






2 kommentarer:

Berit Viklund sa...

Jag hoppas att jag var en av brudarna, kan inte riktigt bestämma mig för vilken av bilderna som visar dig och mig. Kanske är jag killen i cowboyhatt och du är Dolly med jätterattarna.
Squeeze...

Än en gång, så trevligt att se dig. Keep up the good comic and social network!

Kolb sa...

Du kan va Grace Jones, så kan jag va Divine. Vi kan dela på Dolly, en ratt var.