torsdag, oktober 19, 2006

Ful för Fulhetens skull


Nu är jag officiellt tillbaka i studion och mekkar, utställningar och fansin åsido. Jag sitter och mekkar på det som kommer att bli min nästa serie. Jag kan inte lova riktigt än vad den kommer att handla om, men jag garanterar att det antingen blir min mest udda serie hittils, och även min mest dirty. Jag vet inte riktigt hur jag skall förhålla mig till det än. Mina serier har hittils haft sin beskärda del nakenscener och sexscener, men alltid under smakens alla regler. Jag har aldrig riktigt blivt sådär oprovocerat vidrig som jag ibland skulle vilja vara. Jag har lite av en spärr i mig när det gäller det, då jag alltid har ingången att man skall förstå varför mina karaktärer gör det de gör, och man skall på något sätt sympatisera med deras beslut. En annan sak är att jag har beslutat att göra den helt i färg, något som jag alltid velat göra, men det har känts värdelöst, då det bara blir dyrt att trycka.
Jag hade tänkt att nästa serie blir exklusiv för nätet, och den första hela serien jag tryckt på pappaserier.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ooohhh, så tjusigt! Mera färg till folket!