tisdag, juni 30, 2009

Den vilda Recentionshorden


Hej Bloggi. Jag sitter i ett timmerpalats i Sösjö, och avnjuter en svensk sommar på det där ordentliga sättet man annars bara brukar avnjuta på film eller genom andra människor. Det är rätt så tufft vilken höjning göra ingenting får bara man lägger till mäktigt med sol, och en sjö i närheten.
Jag skall inte hålla mig så länge kvar, men jag tänkte nämna ett par saker innan jag lägger mig raklång på altanen:

Enn Kokk gör på sin blogg en rätt så bra läsning, och sammanfattar också lite vad tidigare recensenter har dragit igenom

Och så har Strömberg läst boken och peppat. Det hade jag väntat på ända sen jag stötte på honom under SPX.

Men nu så skall jag vältra mig i Jämtland. Träden här är hur tuffa som helst. Det är en massa raka pinnar upp i luften, med grejs på toppen. Inget i mellan! Och Älgar! Woog!

2 kommentarer:

Lina Neidestam sa...

Åh, önskar jag vore där med dig. Vi skulle dricka rödvin och hallucinera vättar!

Kolb sa...

Det glömde jag att nämna. Två stora bag in box!