tisdag, maj 15, 2007

Gaslandet!

För ett tag sedan medverkade jag i Matti Kallioinens performance Gaslandet på Teater Lilith. Jag var täckt i en Blå Kroppstrumpa, som gick ovanligt bra att se ut ifrån, och en liten BH-Väst. Jag var oförglömligt söt när jag satt under min lilla krukpalm, och vinkade till alla förbipasserande.




Matti gör även musik, under namnet Kallioinia, och deras skiva har dykt upp på alla tillfällen som det dansas skulle. Mina dagar går nu förtiden i ett dis av neon och svart. And i löööv it.


På ett tredje, så har han och Lisa Jonasson en tidning tillsammans som heter Filiokus, med roliga gästartister som Valeria Montti-Colque, och Dearraindrop. Helt klart den färggladaste tidning jag läst under mina långa år.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Perfect hair, natural music!

Kolb sa...

Fast jag fick ju byta peruk till den svarta sen, minns du inte, Hanna dahling...

Anonym sa...

Shit, vilka coola kostymer.