måndag, augusti 21, 2006

The Man in Black is Back


Första dagen på termin två, och allt är precis som vanligt. Precis.
När jag kom till malmö, så såg jag mig inte ens omkring när jag gick på stan, utan jag bara tittade rakt framför mig och tog Malmö för givet.
Inte ens klassen har ändrats särskilt mycket, utan det är samma människor, i lite nya konstellationer. Min bänk står kvar, och min magnifika googlevägg har blivit nerriven av min egen mäktiga hand. Oh yess...
Jag får säga att det är en lättnad att komma bort från mitt lilla skrivbord. Jag har saknat en studio att sitta och svettas i. Jag blir en total The Office-råtta när jag är här, och jag har saknat det.

Här är första titten från fanzinet. Jag ser nog att några av er har väntat och väntat...

1 kommentar:

Anonym sa...

han till höger ser lite ut att göra kubos morgon gympa medans han lyssnar på klassisk musik