tisdag, februari 10, 2009

Kolb tillbaka i stad.

Hej Bloggi. Är fortfarande lite zonkad från min hemkomst. Jag landade på svensk jord i onsdags, och sen skjutsades jag nästan direkt till riga, för att delta i lettlands första serieutställning någonsin.
Jag drar det lite utförligare när jag har orkat packa upp min söndriga kamera, men jag kan i alla fall garantera att det har varit sjukt roligt/stressigt/alkostänkt/aldeles aldeles underbart.
Annars på det senaste väntar hårt jobb med boken, och en hälsning från Emie på Happy Endings Productions, som precis lagt upp en trailer på Att Sova och Drömma om Mat (som jag F.ö visade i Riga) Tills dess, Kolb out.





5 kommentarer:

anders sa...

vad coolt!
blir det en hel film av serien?

Kolb sa...

Filmen är någonstans mellan 7 och 10 minuter, så ingen långfilm. Kort och fin är den.

Johannes Aggro Torstensson sa...

Sweet Jesus, vad det där ser galet ut!

När kommer den?

Kolb sa...

Den är redan klar! Däremot har den inte visats i sverige än. Stunden kommer nog...

Hedvig Skirgård sa...

Awesome!
Det var bara det jag ville säga, det kändes kort och koncist.