fredag, november 10, 2006

Att vara helt otroligt vaken, och drömma om mat.

Klockan är Tre på natten, och jag sitter i ett 24-timmars tecknarmarathon på min skola, får säga att tiden bara har flugit iväg (och jag får erkänna att en stor del av tiden har gått åt andra saker än att teckna, till exempel en enorm Whiteboardmålning gjord tillsammans med Hanna P från Polly Darton, och mangakorven Natalia Batista.) men även fast kvällen har varit kryddad med den där underbara internhumorn som bara sömnbrist kan erbjuda, så har jag i alla fall ställt samman de första två illustrationerna från min nästa serie, som jag kommer att kalla "Att sova och drömma om Mat". Som ni ser är detta min första serie helt i färg, något jag personligen jublar över, då jag storknat över photoshopfärgläggningar på sistone. Sidorna har text, som kommer att tryckas på separat papper, så ni får inte se dem nu. Nåt får ni fan vänta på...


Inga kommentarer: