måndag, maj 29, 2006


Wee! Jag jobbar hårt just nu på klassens slututställning, där vi summerar året som har gått. Jag har slitit min bakdel med dethär i en vecka, men till slut verkar det som om det blir av. Det är faktiskt skitroligt att se allt uppradat såhär, alla enskilda elevers slit och knog. Vernissaget är här på skolan i morgon. Infon finns på den tjusiga erikperikaffischen ni har uppradad framför er. Samtidigt som detta så håller vår årsbok att publiceras, med det gräsliga omslaget som jag nyss postat. Hela kalaset på typ 300 sidor kommer att vara gratis för allmänheten, så jag kan glädja mig i att hundratals människor får se mitt flinande sär.

Som en fotnot vill jag bara säga att jag gillar finland. Jag gläder mig över Lordis vinst i melodifestivalen, och jag kom till final i
Seriefestivalen i Kemi! Jaa!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Totally dig that poster you made - can I get one of those in say... A3 or bigger? Maybe you got some leftovers?

Kolb sa...

Jag kan lägga till att jag inte gjorde postern, utan den är gjord av min Kära Ex-Klasskamrat Erik Hjalmarsson. Han finns på Erikperik.com jag har ett ex kvar, och det är mitt, mitt, mitt.

Erik får en hyllningspost sen.

Anonym sa...

Hmm... okay, going to try my luck there. Hopefully that fine sir called Erik has one left.

Shame on you for keeping the last one for yourself, and not giving it out to your loving fans ;D

Anonym sa...

Hmm... okay, going to try my luck there. Hopefully that fine sir called Erik has one left.

Shame on you for keeping the last one for yourself, and not giving it out to your loving fans ;D

Kolb sa...

There are a couple of them left at the school though. I can just stash them.

The posters don´t have colour though. They are hand-printed on brown paper.

Anonym sa...

Yes, succumb to the darkside... and steal, steal, steal ;D

Handprinted on brown paper sounds actually pretty cool.